Fredag igen :)

Så var nästan ytterligare en vardagsvecka slut!!! Bara idag kvar =) Iofs gör det ju som vanligt ingen större skillnad i det här hushållet om det är helg eller vardag...Magnus har ju alltid något jobb ändå. Ikväll ska han på basket....imorn var det nåt på dagen och på söndag var det på eftermiddagen/kvällen. Det är liksom så livet med en sportjournalist är.....
   Igår så hade jag tänkt att jag och Melvin skule ta en tur till stan. Men strax före lunch fick jag ett blodsockerfall som gjorde mig helt slut. Så istället för o åka till stan lade jag & Melvin oss o sov i 2h efter lunch! Var fortfarande matt i kroppen då jag vakna men med ett glas saft och en smörgås till i kroppen så blev det ordning på saker o ting!!! Så då skuttade jag och Melvin över till finaste Anna en tur :) Hundarna blir alldeles tills sig av lycka då Melvin kommer, lite läskigt i början tycker Melvin då det blir så otroligt glada men då de lugnat ner sig så går det så otroligt bra! Han får både 10 och 15 kyssar av dem i ansikten men tycker han gör det bra som viftar lite med armarna bara istället för o bli ledsen. Tillslut så var det till o med så att Melvin lånade Nenya som kudde. Hon låg på köksgolvet och Tomas (som hade kommit hem från jobbet) satt vid sidan om....då lade sig Melvin också ner på köksgolvet för att mysa med Nenya!! Hihi hon var dock inte lite entusiastik. Hon undrade vad gör den där lilla krabaten :P Men åhh så söta dom var!! Bra träning för Melvin med två stora hundar och bra träning för hundarna som snart får sin egen knatte där hemma =) En mysig eftermiddag!!
   Väl hemma blev det middag och bad av junior! Han åt middag med hela sig igår så det var bara badkaret som alternativ =) Sen lite bus innan han somnade som en liten tok! 
   Jag o Magnus bänkade oss i soffan och tittade på "aldrig mera fet" snacka om att han kändes bekant!!! Hihi måste vara min brors dubbelgångare i intressen och viktresa, förutom jazz-intresset då! Sen tittade vi på onsdagens "Arga snickaren" i sängen innan John Blund ropa!!!!

Idag hade jag åter tänkt att jag & Melvin ska till stan...men jag har verkligen ingen lust, så jag struntar i det!!! Är ju inget viktigt jag ska. Ska köpa en mössa åt Melvin samt schampoo & balsam till resan, men det kan jag lika gärna göra i början av nästa vecka! Det blir en hemmadag med lite städ tror jag bestämt =) Ser ju ut som det gör här hemma med en ettåring som drar fram allt tusen gånger om dagen. Men är det någon fin vän som vill ta en fika så hojta till =) 

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Undrar

Fick du reda på varför du mådde så dåligt ett tag och hade så dåliga värden? Vet du om de är bättre nu? Du skrev någon gång att du fått order från läkarna att leva som en diabetiker, vad innebär det och varför? Jag förstod liksom aldrig vad du fick för svar från läkarna om varför du mådde kasst och inte hellet vad du fock för hjälp och råd så jag tänkte att jag frågar :)

2012-11-16 @ 19:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0