Fina vänner <3

Tänk så fina vänner vi har!!!!

Men först en annan liten rapport. I fredagskväll då vi hade Melvin på skötbordet för blöjbyte samt ta på pyjamas så säger Magnus plötsligt att han tycker Melvin ser svart ut i munnen. (Han var ledsen därför vi såg de!) o mycket riktigt var det så. Så igår ringde vi tandläkarn och det är tydligen jätte vanligt att småkids blir svarta i mun vid tandsprickning....det blir liksom en blodutgjutelse där. Nu är det längst in i munnen på Melvin, vid innersta kindtanden så får väl se när det tittar fram! Lite jobbigt har liten det med att äta ju o nu förstår vi varför.
Igår så jobbade Magnus hela dagen fram tills det var dags att bege sig iväg på kvällens äventyr! Vi var bjudna hem till fina familjen Naess på middag! De fixa middag och vi stod för efterrätt. Vi fick en smarrig gryta med fläskfilé o stark korv o pressad potatis och till efterrätt bjöd vi på annanaspaj med glass =) Supergott allt ihop!!! Melvin fick en lite försenad 1års present i form av en låda med megablocks, tack snälla ni!!! En supersuper trevlig o mysig kväll med mycket skratt :)

Kom hem runt halv1 inatt o då hade Melvin lite svårt att somna om...så efter en stund med lite gråt o bök fick han lite välling och tillslut sov både han o jag.
Just nu är mina grabbar uppe o jag ligger i sängen. Skulle behöva sova mer egentligen men då Magnus som vanligt ska iväg o jobba tar jag väl strax o kliver upp så vi hinner ses nåt den här helgen, vår lilla familj!

Ha en fin söndag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0