En vecka....

...har vi redan hunnit vara här i Thailand. Vilket betyder att det är en vecka kvar...tiden går fort när man har det bra!!!
Igår så var det en dag full av sol o bad o jag brände axlarna. Det blir så jäkla intensivt för dem då man hela tiden befinner sig i vattnet med Melvin med axlarna ovanför vattenytan...men men...med aloe vera på och lite vila från poolen de starkaste soltimmarna idag så känns det bra ikväll. 
   Igår tog vi en Melvin anpassad kväll :) Var tillbaka på hotellet vid sju så han fick somna i sängen! Sagt o gjort o jag & Magnus tog en öl/cider o satte oss ute på balkongen till hotellrummet o njöt av kvällen innan sängen ropa!

Idag kände vi när vi vakna vid halv 10 att våra kroppar behöver vila lite från solen. Så direkt efter frukost åkte vi till Karon market och shoppa lite. Hittade precis det vi sökte så nöjda åkte vi tillbaka till hotellet efter lunch. Dock var det så varmt inne på marknaden att Melvin inte kunde somna....så han o Magnus stanna på hotellrummet när vi kom tillbaka så Melvin fick sova och jag studsa ner till poolen o bada lite innan jag lade mig i en solstol under ett parasoll o läste lite :) Var riktigt gott med lite lugn!!! Dock så var MElvin helt utslagen så han sov till nästan halv5. Så denna dagen har mest varit upp o ner för Melvin med sömn o mattider!!! Men sedan 1,5h tillbaka så sover han i sin säng här på hotellrummet och imorn ska vi se till att ha en bättre mat-  o sovdag igen!
    Just nu är Magnus på vårt favvo massage place o gottar sig lite!! Jag har bäddat ner mig i sängen....fick så fruktansvärt ont i magen ikväll så kände inte alls för o gå o ta nå massage. Stannade kvar här med en sovande lite kille istället. Får njuta av lite massage imorn :)

Men nu soooova!!! Det är ju 110% fokus hela dagarna vid vattnet med Melvin o värmen på de så man är fasen slut som människa på kvällarna!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0