AW

Ja så var det lördags morgon och jag är uppe med lillskrutt :) Magnus ligger kvar i sängen och försöker sova bort sin förkylning. Eller ja, han sover väl efter bästa förmåga när junior går runt o babblar!
Var på AW med några av mina fina kollegor igår på plock :) Var super mysigt och vi skrattade så tårarna spruta på oss. Passade dock på att åka bil hem med Jenny när hon åkte hem! Känns idag som ett mkt klokt val då Magnus inte alls var pigg så jag fick gå upp. Får väl se hur han mår när han kommer upp...vad det blir av den här helgen.
Jag & Melvin mår iaf toppen! Melvins feber han hade igår var borta nu på morgonen och så hoppas vi att det förblir. Det jag vill ändra på är dagens väder...vill ha bort det gråa diset och istället få se lite sol! Tycker det varit ganska ont om den varan i veckan.
Men nu, dags att göra frukost!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0