6;års kalas i Vallentuna!

Ja idag har det varit en riktig familjedag för Melvin =) Han har fått träffa nästan på hela sin släkt han har här uppe. Det var bara gammelfarmor som inte var på plats. 
   Vi har idag varit hos Magnus syster Annicka och hennes familj på 6;års kalas för Melvins äldsta kusin Olivia som fyllde år tidigare i veckan. Ett riktigt mysigt kalas och det är ju sååå mysigt att träffa Magnus syster med familj, de är så goa! Jag, Magnus & Melvin var kvar längst. Vi kände att det var mysigt och kul både för oss och för Melvin att träffa dem. Vi åkte dock hem efter att Melvin mumsat middag där. Fullt ös på lillskrutt hela dagen....bus med både kusiner och farfar gör att man blir riktigt trött så lilleman deckade i bilen på väg hem. Får väl se hur länge han sover imorn efter att han deckade strax innan 18 i bilen. Dock vaknade han till lite då o då o så fick han välling då vi kom hem. Så morgonen får utvisa vad klockan är då han vaknar! Men en super dag har vi haft hela familjen. 
   Måste ju berätta om natten som var....det var så pass att jag undrade om Melvin fortfarande levde....han somnade 18,45 i min famn igårkväll med vällingflaskan i mun så var bara o bära in honom til sängen. sen sov han som en gris till ca 05,30. Då hörde jag att han småprata lite men det blev tyst igen. Så han somnade om och sov till 09.17. Helt galet!!!! Men fantastiskt skönt.... =) Det här med att ha ett barn som inte äter om nätterna är underbart! Sen att han fortfarande oftast vaknar till en gång på morgontimmarna (där han tidigare åt) det lär väl försvinna snart det med. Men när han ändå bara bubblar lite i sin egna värld en kortkort stund innan han helt själv somnar om utan att man behöver gå upp själv är underbart =)

Nu är det solsidan på agendan med min älskade make <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0