14h

Veckan har startat och är inne på dag nummer två, dvs tisdag!!! 
   Veckan går i ett ganska lugnt tempo än så länge dagtid och så har vi varit sociala på kvällarna! Igår så hade jag och Melvin en hemma mys dag bara han och jag! Var riktigt mysigt måste jag säga. Sen igår eftermiddag vid halv fem kom Peter, Carro och Emilia på besök till oss!!! Vi mumsade riktig husmanskost i form av spagetti & köttfärssås och så var det bus och mys med barnen!!! Melvin checkade i vanlig ordning in hos Johan Blund vid kvart i sju. När han sov gott så go'fikade vi vuxna och Emilia fick massor av uppmärksamhet, lilla gosungen =)

När våra fina vänner hade åkt hem så spanade vi lite på nyheterna och sen gick jag o lade mig medans Magnus satt uppe lite till. Däremot had ejag jätte svårt o somna igår kväll....somnade inte från strax efter midnatt...så extra tacksam var jag att Melvin sov till efter halv nio imorse!!! Hans super natt från i lördag --> söndag håller i sig...han har nu tre nätter i streck sovit 14h i ett streck. Inatt vaknade han inte ens! Vår stora grabb :) O äntlien har han börjat äta som vanligt igen...både till middag igår och lunch idag har han ätit hemgjord mat utan protester!! Hoppas det håller i sig nu och han får ha lite vila innan det kommer fler tänder! 

Nu pratar Melvin därute hör jag i barnvakten, så dags att gå ut o hämta honom!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0