Trumvirvel.....

....poolen och allt som har med den att göra är nu istort sett KLART!!!! Det enda som är kvar att göra är att det ska sånt där typ båtrep (heter säkert nåt annat bra) genom staketstolparna så det blir lite inramat :) Men det ska jag och Magnus själva fixa!!! Vi är så nöjda med resultatet....nu ska vattnet bara bli lite värmare än de sju grader det är just nu så ska det plaskas!
Snickarna har verkligen gjort ett monsterjobb de här två dagarna. Helt sjukt hur de jobbat på!!! Magnus han har jobbat på som en liten gnu han också där ute som typ snickarassistent plus att han både igår och idag fått åka en tur till stan för att köpa grejs som saknats. Jag har haft fullt upp jag också....samtidigt som jag tydligen fick rollen att se till att alla fick kaffe och mat när det behövdes så har det varit fullt upp med Melvin. Lillskrutten vill ju inte sitta o leka längre utan nu ska man stå och gåträna varje vaken sekund. Super kul att han verkligen vill men ibland så vore det kanon om han bara älskade att sitta o leka på sin lekmatta ett tag :P Har varit ute väldigt mycket idag och hann även med att gå in en vända till grannarna Annicka & Kenneth o gunga lite i deras hammock =) Ska dock aldrig mer vara ensam om all markservice när man har en liten kille som också vill ha ens uppmärksamhet och man själv vill försöka bidra med något i bygget också! I helgen har jag väl inte bidragit nå speciellt med trädecket men jag har skruvat ihop vår nya gril samt nya möbler som ska stå på pooldecket, inte riktigt klar ännu men det kommer i de närmsta dagarna!!! Återigen stort tack till världens bästa snickare Marcus & Magnus, ni är guld värda!!




Har blivit super fint!! Ihop byggt med det trädeck/altan som byggdes då vi flytta hit. Så nu har det fått en fin kjol alltsammans och två trappor upp, en från mellan huset o carporten samt en där nya - gamla trädecken möts =)

Idag fick det bli köpt pizza till middag då jag verkligen inte fick ihop tiden att både vara mamma, marktjänst och hinna med att fixa till en grillmiddag. Hade ju fullt upp med att göra ny mat åt Melvin också eftersom den var slut. Så tur det finns pizzerior ibland....dock mår jag väldigt skumt ikväll och har gjort sedan en stund efter vi åt...hoppas det inte blir nå värre.

Nu blir det en liten kort stund i soffan innan mina ögon kommer gå i kors och en samarin som lördagsgodis o se om magen lugnar sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0