Sovmorgon!!!!

Åhhh vilken skön sovmorgon jag haft idag :) Magnus gick upp med Melvin då han vakna och till på köpet så var Melvins drömmar lugna inatt så han har inte vaknat ledsen en enda gång, hurra!!!! Så allt som allt har jag sovit nästan 11h inatt!!! Dock behövdes det för igår var andra dagen på 5 dagar så jag mått dåligt. Blir liksom alldeles matt och yr. Är på väg att svimma så fort jag rör mig och klarar inte ens av att bära Melvin. Fortsätter det så här så får de bli o ringa läkare/distrikssköterska så de kan ta blodtryck, järnvärde och blodsocker o se om nåt är tokigt. Vet ju med mig att jag har vääääldigt lågt blodtryck, endast de två sista veckorna under graviditeten jag hade normalt blodtryck. Blodsockret på mig har alltid varit känsligt....äter jag inte regelbundet så svimmar jag. Ja lite krux. Vi får helt enkelt se vad som händer o fötter.

Idag så fick Magnus ta ledigt just för att jag mådde så dåligt igår. Jag hade aldrig klarat av o ta hand om Melvin. Är iaf bättre idag men känns tryggt att ha Magnus hemma.
Blir väl en tur till ica sen, behöver fylla på lite i kylen. Sånt där som mjölk o bröd som tar slut mellan storhandlingarna. Annars ska vi ta det lugnt o jag hoppas min kropp återhämtar sig för imorn ska Magnus jobba.

Ha en fin lördag alla trots gråmulet o regnigt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0