Soliga söndag!

Ja jag hoppas verkligen att morgonens väder fortsätter hela dagen :) Det är just nu strålande sol och ljusblå himel.....kan faktiskt inte se ett enda moln så långt ögat kan nå!!! Underbart! Som man har längtat efter en sådan här dag eftersom det bara regnat på sistone. Nu håller jag tummarna att meterologerna har fel och att det inte bara är en-dagsväder.

Igår hade vi som familj en jätte härlig dag. Jag var fortfarande jätte trött efter att kroppen ballade ur i fredagskväll men vi masade oss in till stan för att handla lite mjölk och andra nödvändigheter. Vi tog även en tur till golfen!!! Det var sååååå fantastiskt kul att vara där o spana lite på elitserien och träffa alla man känner. Sen fortsatte vi hem och Magnus bakade pizza innan Anna & Tomas kom över och såg på hockeyn igår kväll.
Kom väl i säng runt 23,45 och jag sov nog 23.46 haha!!! Jag var så trött att jag knappt visste vad jag hette! Så det var bara o hålla tummarna för att Melvin ville sova länge idag. Dock började det inte så bra, han vaknade redan halv4 inatt...med en super bajsblöja så det var ju bara o ta upp honom o byta blöja =) Han fick faktiskt välling då också när han ändå var vaken! Sen har han sovit till halv 9 =) Super skönt!!!

Nu ska jag & Melvin strax ta o börja plocka fram frukost och så ska vi väcka Magnus så vi kan ha en härlig familjefrukost tillsammans <3 Efter det lär det bli en tripp ut i trädgården och dammsuga "golvet" i poolen så vi kan göra helt klart så fort värmen kommer på besök :)

Ha en fantastisk söndag alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0