Slut på en dag till!

En ny dag till ända!!! Sorgen o saknaden efter Bamse kommer ju aldrig försvinna men det känns iaf lite lättare att hantera den nu för varje dag som går! :)

Idag har Skuttan verkligen varit ute o skrotat och själv visat att hon vill gå ut genom att jama vid altandörren :) Så hon har varit ute flera turer idag! Bara hoppas hon inte går in på en av grannarnas tomter då de tydligt berättat att katter är inte populära där. Är lite nervös över det faktiskt. Men himla kul att se henne vara ute o traska :)

Jag och Melvin fick plötsligt en lugn hemma dag idag. Skulle träffat en kollega till mig o hennes lilla bebis men hennes sambo hade varit dålig inatt. Dock trodde de matförgiftning så vi sköt på dejten tills imorn! Men icke, fick sms ikväll att han ännu var dålig så ingen dejt imorn heller :( Så vad ska då morgondagen erbjuda??? Om det är någon mer i vänskapskretsen som är hemma o häckar o vill på utflykt så är ni varmt välkomna att hälsa på mig o Melvin :)

Nu ska jag ta o göra mig iordning för sängen o lägga mig o läsa lite :)

Natti natti!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0