Middagspremiär ute!!

Så var ytterligare en vecka till ända. Det har dock varit en väldigt händelserik vecka här hemma. Från att det såg ut som ett halvt kaos med massa plankor över hela poolen för att den inte skulle blåsa iväg osv. Men nu är bannemej allt klart och idag har jag skruvat ihop solstolar och pimpat pooldecket!!! Det är så fint här hemma nu!!! Jag sitter i skrivande stund på altanen med ett glas vitt och bara myser över hur fint vi fått det!!!!! Har avnjutit årets första middag ute, det är en helt fantastisk kväll...solen håller på att gå ner bakom träden, det är alldeles vindstilla och man njuter av fågelsången :)

Imorn är det ny vecka igen! Och morgondagen har inga planer!! Men de visar fint väder så gissar att jag & Melvin tar o hänger i trädgården! Borde städa inne, men de e ju inge kul när det är fint väder ute :P Städa inne kan jag göra en annan dag!!!

Nu blir det en stunds mys till ute innan det blir big brother på tv kl 21, då får utemyset övergå till soffmys!!

Hörs imorn alla bloggläsare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0