Melvin träffat sitt första band.

Ja vilken seg dag detta var. Jag vaknade o blev besviken på en gång...jag var helt säker på att det var lördag idag när jag vakna....haha! Jag är verkligen helt dagvild den här veckan...var lika säker på att det var fredag hela dagen igår så var ju inte konstigt att jag trodde det var lördag idag. Men nu är jag åter med i gamet och vet att det är ONSDAG idag =) Men det gör ju inget för det är ju en ledig dag imorn när vi ska se till och fixa så allt finns hemma inför att snickarna kommer och börjar bygga trädecket runt poolen på fredag :) På fredag jobbar Magnus dock. Blev ingen ledighet för honom då eftersom han fått ta ledigt lite hit o dit i samband med allt poolkaos.
Men har vi tur så har vi ett färdigt trädeck runt poolen som går ihop med det befintliga innan det är ny vecka, hoppas hoppas!!!!

Nåja när jag väl fattat att dagen inte var en lördag så blev det en lite donar/slappar dag här hemma! Melvin har varit lite smågnällig idag, vet inte om det är tänderna som på nytt rör sig lite för har dreglar åter nå fruktansvärt och vill tugga på ALLT. Men ikväll så tog vi iaf en tur hem till Pelle & Monica för att titta på deras nyanlagda damm. Jag är ju verkligen ingen dammfantast, jag tycker det är lite äckligt med alla grodor och stora fiskar där i men visst var deras pool fin. Men som jag sagt hela tiden. Jag vill inte ha en själv.....i motsatts till Magnus som alltid drömt om en damm.Vi hade dock glömt bort att Pelle & Monica skulle få finbesök ikväll. När vi kom dit så satt alla och åt! Det var hela Larz Kristerz som var på middagsbesök inför kvällens spelning i Åkerlänna Bygdegård. Magnus satt o snicksnacka lite med dem då alla utom en verkade hålla på Leksand i hockey. Sen när de ätit klart så blev det fototajm! Lilla Melvin måste ju ha en bild med sitt första band han fått träffa =) Så vi traska ut på altanen hemma hos Pella & Monica, väl där fick Melvin sitta i Peters knä. Han var så duktig lillskrutt. Trots att klockan var en bit över 19 och han var jätte trött så satt han där så snällt och gav lite leende när Magnus tog fram kameran! Tack grabbarn för att ni fotades med Melvin :)



Nu sover Melvin som en tok i sin säng sedan vi kom hem. Han var helt slut.

Jag ska lägga ifrån mig Magnus dator och se på bygglov och efter det blir det Arga Snickaren som vi spelar in!!!

Hörs imorn! O då är det bannemej TORSDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0