Mardrömmar

Ja inatt var värsta natten hittills med Melvins mardrömmar. Från klockan 02,40 inatt har han från o till drömt o varit ledsen. Stackars lillskrutt. Ett tag låg jag till o med inne i Melvins rum på hans golvmatta för att jag inte orkade springa fram o tillbaka mer. Tillslut vakna han o ville ha välling, så vi tog vällingmys i min & Magnus säng i hopp om att han fick ro att somna där. Visst han somna men vakna efter en kort stund igen :( så 7,15 gav jag upp o gick upp med liten. Stackare....både han o jag blir trötta. Melvin sover sedan en timme tillbaka och jag har passat på att få i mig frukost!!! Ska ta o passa på o dona lite nu och sova tillsammans med Melvin sen efter lunch :)

Ute fortsätter det regna. Man blir ju inte direkt piggare av det :( När tusan ska detta skitväder vända????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0