En oycka kommer sällan ensam.

Ja visst ordspråket i rubriken stämmer ju oftast. Men hur många olyckor kan det komma på en gång??? Det har fasen varit någonting hela tiden nästan sedan Melvin föddes. Som jag skrivit tidigare. Men idag kom nästa grej. Nu hade man börjat tycka att nu går det ju riktigt bra med allt men icke. Det var efter middagen idag.... jag var och bytte blöja på Melvin och Magnus plockade av mat o disk från middagsbordet. När jag och Melvin kommer tillbaka så har en kökslucka ramlat av :( Eller ja ni som vet hur det ser ut här hemma så har vi ju bara lådor och inga skåp på underdelen av köket. O lite speciellt är det där soptunnan är. Där är en jätte låda till sophinkar o lite annat bra att ha men tre lådfronter. En sitter fast och luras alltså bara medans de andra två är de som åker med när man öppnar lådan och nu har alltså den övre av de två ramlat av. Väldigt intressant. Så nu ser ju hela köket för djävligt ut för det första man er är våra sopor när man kommer in i köket :S Så imorn bitti är det jag som ska ringa Epoq o kräva en ny front som vi kan sätta dit för den som lossnat är ju paj pannkaka eftersom skruvarna slitits ur hålen. Ja håll tummarna för mig imorn att de bara förstår istället för att man ska behöva bli irriterad.

annars idag då. Ja det var en ledig dag för Magnus idag och vi fort till gränby för att fylla på kylen efter att Melvin tagit sin förmiddagsnap =) Men åhh vad jag ångrade mig när vi kom dit. Hur mkt folk som helst plus att jag tror hälften av alla barn från jobbet var där med sina föräldrar så handlingen tog en jäkla tid då de stoppa mig och skulle prata o hälsa på Melvin osv. Visst är det okej om man säger hej, men tycker det är lite sisådär när ens förskolebarns föräldrar stoppar en och babblar på som om man vore bästa vänner. Njeee det där ska vara på en lite lagom nivå. Sen bar det av hemmåt iaf och jag fick ett infall och ville stanna till på K-rauta. Ville så gärna köpa en Stamros till vår kruka på trappan till entrédörren =) Sagt o gjort och den är även planterad o det blev så fint =) Har även planterat mina lavdelplantor idag också.
Imorn är det fullt ös i vår trädgård. Det ska byggas polldäck för allt var fingrarna glöder. Dock inte av mig :P Hihi det där får snickarna klara av!!! Vet att vi iaf ska se till att grilla imorn också, för då är det ju trots allt fredag!!!

Hockey på tv just nu och jag tittar med 1/6 öga eller nåt. De ligger ju under med 1 - 3 så inte spännande ett dugg. Får väl se om Sverige lyckas vända detta eller om VM tar slut ikväll för dem.

Natt natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0