En lång dag :)

Dagen idag har faktiskt känts som en evighet, vi har hunnit med massor! O detta trots att vi inte klev upp från strax före nio! Det blev en mysig familjefrukost innan vi kicka igång dagen med att gå ut och städa i poolen. Bort med allt skräp i form av jord sedan grabb-ligan fick traska där i i regnet tidigare i veckan för att försöka resa upp poolväggen sedan den krascha förra fredagen. Tack o lov gick det fint!
Men idag var det städning och lägga i den matta som ska vara på bottnen under pool-linern. Sagt o gjort. Tack snälla Tomas för hjälpen med poolen och fina Anna som lekte med Melvin så ven jag kunde hjälpa med poolen!! Sen for Magnus iväg o jobba, kollade o skrev om nå cykeltävling. Han kom hem för ca 40 minuter sedan, då blev det mat i magen o nu är han o Magnus ute o grejar med poolen igen. Måtte den värme de pratat om komma nu så vi får upp linern och kan fylla i vatten!

Eftermiddagen för mig och Melvin har varit sisådär. Han blev väckt efter ynka 30 minuters sömn på eftermiddagen o har sen totalvägrat sova. Så det har varit jordens tröttaste lilla kille här hemma som inte varit på nå vidare humör :( Så när klockan var sex fick han sin välling och somnade nästan med flaskan i mun så trött han var. Hoppas han får sova riktigt gott nu!!!!


Jag tar det just nu väldigt piano i soffan! Men ska väl ta itu med diskberget på vasken innan jag blir helt kvällsdeckad! Samt vika tvätten som tvättats idag :)

Ha en fin kväll mina vänner!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0