Börjar hitta tillbaka....

Ja sakta men säkert så börjar man fungera igen! I helgen så var man inte mycket till mäniska. Den energi man hade gick till Melvin för att orka vara mamma till honom. O så tvingade vi oss utanför huset en sväng i lördags och en sväng igår =) Men idag har man varit ganska så okej tycker jag. Saknaden är ju enorm men man har liksom accepterat nu att så här är det.

Idag så var det en spännande dag iaf! Det var tatueringsdax :) Klockan 15 skulle jag vara på plats på Uppsala Tattoo. Men dessförinnan kom "Bengan" på besök hit hem och lekte med Melvin och vid 13.40 kom farfar som skulle passa Melvin medans jag var i stan och Magnus jobba, även farmor skulle dyka upp lite senare. Bengan fortsätte att hänga på under dagen och sällskapa till tatueraren! Det gick kalasfint :) Så nu har jag Melvins fot på min vrist, o nog allt kändes de lite. Men det var ändå okej! Nu vill man att den ska läka fort så man får se slutresultatet. Är än så länge supernöjd!

Ikväll är det en väldigt lugn kväll hemma hos familjen Klarin! Magnus ser på hockey och jag ser på den med ett kvarts öga och tar det i övrigt väldigt lugnt :)

Lovar att jag åter ska bli ordentlig på att blogga nu! Nu borde det väl vara slut på alla elände????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0