22 blåmärken.

Hur är det möjligt? Bytte nyss från leggings till mjukisbyxor och passade då på att räkna mina blåmärken på benen. 22 stycken är de. Jag fattar inte hur jag lyckas...jag har jämt blåmärken på benen!!! När jag jobbar så har jag typ jämt blåmärken på sidan av låren för att jag aldrig lär mig att matborden på jobbet är liiiiiite större än jag tänker. Så jag svänger runt dem för tidigt. Men nu jobbar jag ju inte ens o ändå har jag massor av blåmärken. Hehe verkar räcka att man tittar på mig så får jag ett nytt.

Har haft en helt fantastisk dag idag trots den mindre bra starten imorse! Melvin & Jag fick oss en timmes sömn efter att jag bloggat imorse. Sen mumsa vi frukost och dammsög bottenvåningen innan lilleman var trött igen! Två maskiner tvätt har fixats och fått hänga ute på tork och är nu ikväll vikt och ligger på sina rätta platser :) Fick finbesök runt klockan tretton idag!!! Mysiga kollegan Jenny och hennes två månder gammla Elsa kom och hälsa på mig och Melvin. Det hanns med både lunch och fika!! Båda barnen hann ta en tupplur var och mysa!!! En helt perfekt dag =)
Dagen ska avslutas i soffan tänkte jag! Måste ju se på trädgårdsdrömmar på tv4 om (10 minuter), man får så mkt idéer och inspiration till vår gigantiska trädgård av det programmet. Ska bara ta o klura ihop alla fina idéer till vad vi vill ha och vart....det är det svåraste tycker jag. Vad vill man ha vart. Sen får vi väl se vad kvällen erbjuder på tv....eller om de blir lite pyssel ute innan kudden ropar!!! Melvin sover sedan 1,5h tillbaka :)

Imorn kommer det bli en ny fantastisk dag, det är jag säker på! Men den berätar jag om då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0