Vem försökte jag lura?

Ja, vad trodde jag egentligen? Hoppades så innerligt igår att Melvin inte skulle få någon feber. Jag var dessutom väldigt hoppfull även när han somnade....lillskrutt somnade redan vid 18 igår och då hade han faktiskt bara en temp på 37,9 och det var ju inte så mkt att orda om. Men redan 01.45 vakna han igen och var ledsen, så Magnus gav honom mat och han somnade igen. Jag var upp en liten vända då också och då kändes han varmare än när han somna men har var sååå trött så vi bråkade inte med honom o ta tempen. Men idag då jag och Melvin steg upp strax innan nio och jag tog tempen på honom så var det bara att inse att vi får en hemma dag, 38,9. SUCK. Jag hatar vaccinationer. Tack o lov har han varit en glad och lekfull kille idag iaf!
   Ikväll då han somnade vid halv sju så var febern nere på precis under trettioåtta...så tror säkert att han är feberfri imorn då han vaknar!!
hur man än vrider och vänder på det så har det ju varit mycket bättre än vid förra vaccinationen. Men är drygt att behöva veta att det går iaf 2 hela dagar att vara hemma när han blir vaccinerad för att han reagerar så starkt. Stackars lillskrutt.

Annars då....ja, jag och Melvin fick besök av Sandra idag! Jag höll på att klättra på väggarna här hemma efter två veckor hemma (förutom i lördags). Först en sjuk Melvin, sen en sjuk jag själv och nu en vaccinationsdålig Melvin. SUCK. Nu får det vara slut på eländet! Så jag kände verkligen att jag behövde träffa någon vän och få babbla en massa strunt mellan himmel o jord, så var trevligt med besök! Så imorn har jag bestämt att Melvin är feberfri så vi kan bege oss hem till fina Jenny efter lunch på lite myyys!

Nu ska jag fortsätta vinna över Magnus i Wordfeud och sen ska vi se på Biggest Looser =)


Titta! Jag sitter själv o leker! Hälsningar Melvin :)
(Fian den här bilden tillängnar jag dig, hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0