Våååår!

Ja idag har det ju varit alldeles galet fint vårväder :) Vet inte exakt vad för temperatur det varit men säkert runt femton grader iaf =) Lillskrutt har varit ute typ hela dagen...var lite bus inne på förmiddagen när vi precis vaknat sen har han ätit gröt, lunch och middag inne men i övrigt har han varit ute hela dagen! Vaken som sovandes!
  Det var verkligen super mysigt att ta ut en picknickfilt och sitta och leka med Melvin ute! Det var en underlig känsla att vår lilla kille blivit så stor att han kan sitta själv där ute och leka =) Han satt upp olekte och jag låg jämte honom o halvvilade lite o busa lite!!! Får väl se när vi kommer hem från stan imorn om det blir en ny liten lekstund ute på gräsmattan!

Ikväll efter middagen så tog hela familjen en tur till K-rauta! Hihi ett byggvaruhus som tom jag tyckte var lite kul o strosa runt på! Tittade på lite allt möjligt som står på vår önskelista till tomten/trädgården :) Blev inte så stora inköp idag, en säck med blomjord, två nya fräscha gula våreldar till köksfönsterna så vi får lite vårfint! Samt så köpte jag påskliljor som jag ska plantera i vår fina kruka vi alltid har på trappan till entrédörren! Så får väl se, morgonkvällens projekt får kanske bli lite omplantering av blommor av Melvin somnat. Magnus ska ju närmligen till Borås på jobb imorn så kommer ha en gräsänklingsdag. Tur jag har lite av varje på morgondagens agenda!

Men nu har jag faktiskt inte mer tid till det här mina vänner. Sitter ju och ser på när Ystads IF leder över CaperioTumba på webtv! Hejja hejja YIF!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0