Hemma i jumjum!

Hemma i Jumjum igen!!!!

Har haft alldeles underbara dagar i Umeå hos Pernilla och Ivan!! Men visst är det skönt att komma hem.
   Pernilla upplyste mig dock igår om en grej jag glömde skriva om i lördags! När vi var på väg till scooter-cross banan så såg vi helt plötsligt typ 200 renar! Helt galet. För bara en liten bit innan hade de förklarat för mig att när det hänger svarta soppåsar på vägpinnarna så är det varning för mycket ren. O det kan man väl lungt säga!!! Så både snöskoter, skrana och renar på en och samma dag! Nog var jag norrut i landet =)
 TACK för allt mina vänner!!!!

Jag och Melvin skulle flyga hem 9.55 idag men tror klockan var nästan 10.15 innan vi kom iväg! Melvin sa inte ett pip under starten. När man fick lossa på bältet så fick han lite förmiddagsmellis och sen somnade han som en stock och vaknade inte från jag var tvungen att resa mig ur flygstolen! Duktiga killen! Väl på Arlanda kom Magnus och hämta oss. Melvin sken upp som en sol trots att han var nyvaken när han såg Magnus...myyyys!!
   Sen har vi bara varit hemma idag! Jag tvättade kläderna som vi hade i lördags som luktade eldningsrök. Melvin har mest sovit hela dagen. Han har varit helt slut. Hoppas på att han sover bra hela natten och vill sova länge imorn förmiddag för jag är också väldigt trött. Ska nog gå o lägga mig när jag skrivit klart här!

Imorn ska det bli en lugn dag här hemma för mig och Melvin så han får en heldag med vila här hemma!!! Kan ju hoppas på fint väder så vi kan ta en promenix! Men nu får det vara nog för idag....jag bara gäspar så ska ta o leta reda på min säng!!!


Tröttmössa på flyget hem.


Melvin myser hos pappa på Arlanda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0