Umeå!

Första dagen i Umeå går mot sitt slut!

Det var en något nervös Sara som vaknade imorse. Jag var så himla orolig över hur flygningen skulle gå för Melvin idag. Men allt gick galant :) Han var så himla duktig....han var på gott humör hela tiden, satt o lekte med sina leksaker som jag hade lagt ner i skötväskan!!!
Väl på flygplatsen i Umeå så kom Ivan och hämtade oss! Nollgradigt väder men med en jäkla vind så det var himlarns kallt att komma ut.
Sen har dagen flutit på!! Ivan var en riktig gentleman och bjöd mig och Pernilla på Indisk restaurang för att det var internationella kvinnodagen! Tack snälla Ivan =) Sen tog jag och Pernilla en skön promenad hem till dem och Melvin sov som en tok i sin vagn hela vägen hem!!

Sen har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Eller ja Melvin underhöll oss flitigt i 1,5 timme på eftermiddagen då han var ledsen. Tror han hade lite magknip. Men nu sover lillskrutt sedan en halvtimme tillbaka och vi vuxna tar det väääldigt piano i soffan!

Imorn har jag och Pernillapratat om att ta en tur till stan o spejja lite :) Vi får väl se vad som händer när vi vaknat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0