Terrorist i vårt hus.

Ja det är fasen inte konstigt att man känner sig trött hela tiden. Hela den här veckan så har Bamse varit en terrorist om nätterna. Så sova en natt ordentligt vet jag inte vad det är den senaste veckan. Kunde inte förstå igår kväll varför jag satt o somna i soffan när klockan var 21.30 men tidigt imorse då jag var uppe och gav Melvin mat så kom jag liksom underfunn med att jag varje natt den här veckan har varit upp o försökt få tyst på Bamse.
Melvin har sovit jätte bra hela veckan...somnat runt jalv sju sju på kvällen och sovit till fem halv sex på morgonen innan han velat ha mat.

Ja det är väl bara o fortsätta hålla ut och hoppas att Bamse taggar ner snart igen. Han var ju så himla duktig innan jag och Melvin åkte till Umeå. Tills dess så får man passa på att sova lite själv när Melvin sover på dagarna!

Idag då, ja det är lördag! Det har både dammsugits och tvättats en maskin tvätt här hemma :) Senare idag ska Magnus uväg på jobb och ikväll kommer Anna & Tomas hit!

Update om min älskade bror!
Han har lämnat sjukhuset och är nu hemma och kryar på sig fortsatt med antibiotika!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0