sova - äta - sova - äta

Vilken dag.
   Melvin har varit helt slut. Han har inte gjort mycket annat än de överskriften säger idag. Han har sovit och ätit. Varit vaken korta stunder bara och sen somnat igen. Jobbigt att vara på äventyr när man är liten. Trots att han sovit så mycket på dagen idag så somnade han i sin säng för natten för en kvart sedan. Helt utslagen. Så får väl se hur den här natten blir....men kunde ju gärna inte tvinga honom att vara vaken.

Jag då! Ja, jag har donat med tvätt, varit i förrådet o rotat fram skruvar och letat fram spännande barnmatsrecept idag! O tagit det lugnt. Har varit jätte skönt med en hemmadag utan måsten =)

Ja roligare än så här blir inte detta inlägg.....med andra ord ett ganska trist inlägg men så  är det ibland. Som sagt så sover Melvin redan,Magnus är iväg på basketjobb och jag ska ta o sätta mig i lugn o ro o pärla lite granna =)

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0