Sömn gör susen!

Åhh idag känner jag mig som människa igen!!
Två bra nätter i sin egna säng och två bra nätter från Melvin =) Även han känns redan nu som en mycket gladare och piggare än igår, och konstigt vore väl annars. Han somnade 18.10 igår kväll och sov till 08.15 idag!!! Käkade en gång med Magnus tidigt imorse bara.

Blåsten verkar också ha mojnat så idag ska jag ta o bege mig ut på en promenix med lillskiten! Hmm, vad är mer på dagens agenda? Ja...ska göra ett nytt tappert försök o se om jag kan få nå ordning på hemmagjord fruktpuré till Melvin. Ikväll kommer Peter & Carro på lite kvällsmys. Ja det är väl det jag vet om det inte händer något impulsivt!!!

Nu ska dock jag äta frukost medans Melvin leker så fint =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0