Smågnälligt.

Äntligen kväll och Melvin sover sedan 18.40.
   Dagen idag har varit full på agendan. Det började med mammafika hemma hos Stina och hennes Adrian =) Tack snälla Stina för kanonfika och en mysig förmiddag hemma hos er! Melvin var inte riktigt på topp idag. Han blev ledsen från och till under hela mamma-fikan. Men det var jätte kul att träffa alla!! Vet inte riktigt vad det var med lillskrutt.....
   Vid tjugo i ett tog vi vårt pick och pack o traska ner till stan så somnade han på stört i vagnen! Jobbigt att spana in o leka med polarna! Dock är ju Melvin så hopplös, att så fort man går in i en butik så vaknar han. Så det blev ilsnabba turer in på clas ohlson, apoteket och lindex! Ohh jag blev så glad :) Skulle in på Lindex för att leta efter en body som jag och Pernilla såg i Umeå men där fanns den bara för småååå bebisar! Men på stan här hemma i Uppsala fanns det en enda kvar, i strl 80, jag tog den utan att tänka!! Så får väl se om han kan ha den eller om den får vänta någon vecka till hans växt i den! Får prova när jag tvättat den!!! Tror bestämt jag måste tvätta imorn ;o)

Melvins nya fiiina body!

Innan jag och Melvin åkte hem så hann vi med en fika/lunch med Sandra också!!! Men då klockan drog sig mot 15 så begav vi oss mot bussen och åkte hem. Detta då Melvin fortsatt inte riktigt varit på sitt alltid så sprudlande humör! Jag hoppas att det antingen bara varit en tröttmössa dag då vi var uppe tidigt idag alternativt att det är tänderna som spökar på honom. funderar lite på tänderna, detta för att jag hunnit med 5 bajsblöjor idag också.

Nu ikväll hade jag ju tänkt att jag skulle plantera om mina blommor, när Melvin sover och Magnus är iväg på. Men jag orkar verkligen inte. Så det får bli morgondagens projekt! Hoppas på fint väder så kan Melvin leka på sin filt ute medans jag fixar o donar med blommorna!!! Annars får jag väl invadera köket med blomjord =) Vad gör jag då? Jo det är så, att jag bara sitter i soffan och slappar! Njuter lite av lugnet helt enkelt.....väldigt länge sedan jag hade en så här tyst kväll här hemma. Bamse ligger här jämte mig i soffan och sover och Skuttan var på sängen senast jag såg henne! Så tänker fortsätta kvällen så här, bara slappa o njuta av lugnet!

Sov gott mina vänner!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg, kolla gärna min! :D - www.dendarsofia.blogg.se

2012-03-22 @ 21:07:44
URL: http://dendarsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0