Shopping i Umeå.

Ja idag är vädret inte på våran sida. Från början hade Pernilla tänkt sig lite äventyr för oss alla idag men fy bubblan vilket tråkigt väder det är idag. Det är inte så kallt om man bara tittar på termometern men det stormar och är riktigt kalla vindar...och nu har det även börjat komma snöblandat regn :( Buhu.
Så istället blev dagens projekt att åka till en galleria, inte så stor men ändå, och luffsa runt. Jag, Pernilla och Melvin åkte dit och Ivan var en aning flitigare och åkte till gymmet och träna!

Väl framme på Strömpilen (gallerian) så tog det inte lång stund innan vi sökte upp ett ställe att äta både vi och Melvin behövde käk! Sen tog handlingen fart :P Jag köpte ett par nya jeans till mig själv....första paret jag köper sedan innan jag blev gravid! Det bästa av allt var att jag hade presentkort så jag betala inte ett öre för dem :) Sen hade jag rabattkupong på h&m...hittade tyvärr inte de pyjamasar jag sökt länge så köpte en fin kofta till honom istället! Ja det var väl dagens inköp utöver mat! Pernilla köpte sig en finfin stickad tröja =)

Nu sitter vi hela högen här i soffan och slappar och Melvin sover en sväng. Lite senare än vad han brukar men så blir det ibland när man är på utflykt!
Lite middag ska vi se till att få i oss också! Vi ska göra laxpaket med pressad potatis, mums!! Även Melvin ska få lax o potatis till middag!

Imorn är det däremot äventyr på schemat =) Vi ska på scootertävling! Pernillas bror, pappa och svåger ska köra! Så håll tummarna stenhårt för bättre väder imorn!!

Kram på er!

Saknar dig där hemma älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0