Prövningens dag...

...är snart kommen. Imorn är det en stor dag för både Melvin och mig, och faktiskt lite även för Magnus.

Imorn är dagen då Melvin ska flyga för första gången, och jag ska göra det själv med honom. Ja jag erkänner att jag är nervös. Men har laddat upp med det jag kan i form av nässpray, napp och nappflaska med lite mumsig dricka i. Så snälla ni håll tummarna för att det går bra att flyga med lillskrutt imorn! Drömmen är ju att han sover hela vägen men det vågar jag inte ens tro på. Hoppas att det går bra med hans öron så han slipper få ont.

Jag och Melvin åker som sagt imorn bitti och kommer hem måndag kväll! Så det blir en ganska så lång Umeå resa. Men det känns bra....är så glad över att få träffa älskade Pernilla och även hennes underbara Ivan! De är så goa bägge två. Magnus då, ja han får snällt stanna hemma. O jag tror nog allt att det kommer vara konstigt för honom också att vara helt själv hemma....han är ju så van nu vid att jag och Melvin är hemma och nu blir han helt plötsligt alldeles ensam. Jag och Melvin kommer ju sakna Magnus massor <3<3<3

Vet inte hur vida det blir nåt bloggande från Umeå! Vi får väl se.... =)

Update i övrigt!
Kunde prata med bror min idag. Var lite bättre för stunden då jag pratade med honom men ack han är då inte kry över huvudtaget. Lider så med honom....anfallen är kvar och han är oerhört trött och sliten av allt detta. Stackars.

En liten Bamseupdate kanske också är på sin plats!
Den där lilla terroristkatten har nu haft 5 bra nätter på rad. Helt ofattbart. Han verkar nu ha hittat tre trygga platser att sova på. Uppe på ett täcke i bäddsoffan i gästrummet, på Melvins lekmatta i hans rum samt på "hans" kudde på min sänghalva :) Varje tidig morgon nu under de här dagarna har Bamse legat o soit på Melvins lekmatta i hans rum. Han ligger där så fint o avslappnat när man kommer in för o ta upp Melvin o ge honom välling. Duktiga kissemissen!!! Håll tummarna att detta är vändningen =)

Men nu mys med min älskade make <3<3<3


Kommentarer
Postat av: Matilda Blanck

Hihi Bamse <3 :) Han kanske vaktar Melvin lite!

Hoppas din bror mår bättre snart, lider med er!

Stor kram

2012-03-07 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0