Plask plask :)

Åhhh vad glad jag är!! Som jag skrev tidigare i veckan så har vi haft bekymmer den senaste månaden när vi badat Melvin. Han har verkligen varit super ledsen och stora krokodiltårar har runnit nedför hans kinder :(
Men så testade jag ju i tisdags att bara ha lite vatten i badbaljan så det knappt kom över benen på honom och så duscha jag honom med duschen! Det gick mycket bättre. Idag däremot tänkte jag att vi tar nu två bad i veckan eftersom det kladdas med mat varje dag! Vilken succé det blev idag. Gjorde på samma sätt som i tisdags. Fast med lite inspiration från Fian i tele igår, så plockade jag fram lite vatten vänliga leksaker. Hur han plaska och prata! Det var så kul att titta på honom för det syntes verkligen att han gillade det :) Tjoho!!!!

Jag ser redan fram emot att ha badtajm på tisdag igen :) Har bestämt att tisdagar och fredagar ska vara våra baddagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0