Mina blommor....

...behöver vårkärlek!! De enda blommorna som just nu mår alldeles utmärkt är en våreld i vårt sovrum samt mina orkidéer i vardagsrummet som faktiskt blommar allihop!!! Men övriga blommor i detta hus vill bli omplanterade så de får lite ny näring och energi i ny o fräsch jord :) Tror jag får ta mig an det projeketet i helgen om det finns tid. Ska iaf se till att be Magnus om hjälp att köpa hem lite jord, för det är på tok för tungt o bökigt o köpa för mig och Melvin när vi är ute på turné!

Dagen idag har gått i en zombie's fart! Jösses vad det inte har blivit något vettigt gjort här hemma mer än middag och att Melvin hade plaskdax! Hihi vet inte varför men det har liksom blivit de ordet på att bada :) Gick återigen super bra att bada lillskrutt idag så nu kan man väl allt säga att han kommit förbi den där gråtperioden han hade en månad då vi bada honom! Eftermiddagen tillbringade både jag och Melvin sovandes....mycket skönt!!!

      

Till middag idag blev det supermumsig ugnsomelett med köttfärs och Melvin fick kyckling med ris o curry =) Mumsfillibabba!!!

Har gjort en nominering idag. Har faktiskt nominerat Fian till mix megapols tjejplan! Det är avresa redan nästa vecka och resan går till New York på en långweekend!!! Så nu ska alla hålla tummarna för att de säger Fians namn i radion innan onsdag nästa vecka :) Jag vill så gärna att hon ska få vinna den där resan!!! Hmm tänker ni då, lilla Agnes då. Ja men det löser sig....Sebbe får ta ut pappadagar helt enkelt =) Så håll alla tummar o tår nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0