Kvällsuppdatering.

Ja vi tar väl en liten kvällsuppdatering.

Melvin somnade som en liten tok 18,20 ikväll. Det är väl resultatet av att han inte får sova som han bör om dagarna nu när grävnissarna är här. Och oturligt nog så blev latfisarna inte klara idag, så de kommer och väcker oss imorn bitti igen. Men hoppas på att de är klara till lunch iaf så jag och Melvin kan få en lugn eftermiddag.

Har nyss sett klart det sista avsnittet av "mot alla odds". Jag tycker den serien har varit helt fantastisk. Jag ar suttit klistrad vid tv:n nu 8 tisdagar på rad....det händer inte ofta att jag så slaviskt vill se på ett program. Men det har verkligen varit super bra. Har ni inte sett det så se programmen på svt.play. Man får sig verkligen en tankeställare!!!! Dock tragiskt att en av Uppsalatjejerna miste livet i höstas efter att ha övervunnit en elak cancer så mister hon istället livet under en ridtur.....fy fan vad orättvist livet är.

Ringde min älskade bror runt 19 ikväll. Men det var inte mycket till samtal. Han hade precis ett nytt anfall med monster feber osv. Så han sa bara i tele att han vänta på sköterskan för o få medicin och sen var det samtalet slut :( Fick dock svar på mitt sms för en kort stund sedan att den medicinen nu börja verka så febern var på väg ner....men han var helt slut. Så vi skrev gonatt o hoppas på en bättre dag imorn. Det är ju själva fan att de inte kan hitta vad anledningen till dessa anfall är. Man blir ju galen på ovissheten. Kom ihåg bror, att jag tänker på dig hela tiden.
Jag drömmer väldigt mycket just nu och tror det är ett sätt som kroppen reagerar på att man sover lite oroligt eftersom de inte helt kan säga vad som är fel på brorsan. För er som inte känner både mig och min bror så har vi en speciell relation. Vi är super tajta och pratar i stort sett dagligen, antingen i tele eller på datorn. Han har alltid funnits där för mig och jag för honom i både med och motgångar. Vi är oskiljaktiga trots att vi har 70 mil mellan oss och att vi båda är gifta. Våra respektive får liksom den andra halvan av oss på köpet! Vi har världens bästa syskonrelation <3 Älskar min bror massor.

Nu ska jag byta soffan mot sängen o läsa lite :) Är dock för trött för o läsa nåt man måste komma ihåg så snor väl en Kalle Anda-tidning av Magnus!!!

Natti natti mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0