Jag vill!

Just nu är det mycket jag vill!!!

JAG VILL:
-> Göra en ny tatuering. Den ska göras frågan är bara när ekonomin tillåter det.
-> Ha en varm o skön vår!
-> Att min bror ska bli frisk.
-> Åka till Halmstad o träffa Fian  o hennes underbara familj!
-> Få poolen klar!
-> Vinna massa pengar så jag kan köpa mig en ny garderob full av kläder.

Ja men det är väl inte speciellt ouppnåeliga grejer! Nu ska de bara ske också! Har jag tur kan tatueringen bli av väääldigt snart :)
____________________________________________________________________________________________

Som jag skrev igår så hittade de ju var i min brors lunga....det visade sig vara en "varklump" på 9*5 cm. Helt galet mycket. Så idag ska de försöka sig på att göra ett dränage från lungan så de kan få ut allt var.Hoppas hoppas det lyckas och går bra. Pratade en kort stund med Marcus i tele igår och han har det så sjukt jobbigt, stackars bror <3

Melvin är däremot feberfri igen!!!! Och på ganska så gott humör måste jag säga. Får välse om det bara var nåt att tänderna rör på sig under tandköttet eller om de tänker behaga spricka igenom. Jag hoppas på det senaste och idag fickjag absolut inte titta på hans underkäke. Då bara skrek han. Så vi får väl se!
   Har en dag hemma på schemat idag! Eller iaf tills Magnus slutar jobba för då ska vi åka och storhandla!

Imorn så är jag och Melvin alldeles solokvistar hela långa dagen. Så är det någon kär vän som vill komma o leka med oss här ute på landet imorn så är ni så hjärtligt välkomna!!! =)

Detta får bli dagens bilder! Så här låg Melvin imorse när han "ropade" efter välling vid halv 6 :)

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade varit trevligt att komma förbi och se hur ni har det! Det känns lite långt, men tack för inbjudan! ;) Tycker mig känna igen sättet att ligga i sängen... Sådär ser det oftast ut på kvällen, då Hilda somnat. I natt ropade skatten och då låg hon på mage på tvären... Hmm... Härligt att röra på sig! ;)

2012-03-28 @ 12:50:15
Postat av: Erika

Det var jag som skrev kommentaren. Sitter vid en IPad och är inte helt överens med den... ;)

2012-03-28 @ 12:52:01
URL: http://erikao.blogg.se/
Postat av: Sara!

Nja,lite långt kanske :)



Haha man undrar ju hur de små liven ens kan sova när de ligger så tokigt! Är ju väldigt roligt att titta in i Melvins rum nu för tiden o se hur han ligger,tokstolle!



Hehe då är vi två som inte riktigt är samsmed ipad! Jag är inte riktigt sams med vår alltid heller! Men förstod att det var du som skrev Erika när det stod Hilda :)

2012-03-28 @ 12:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0