Godmorgon torsdag!

Godmorgon alla!!! En ny dag har börjat med en super pigg och glad liten kille i det här huset! Just nu så sitter vi i hans rum och han leker sittandes på golvet med sina leksaker!

Idag så har vi ingenting speciellt på schemat. Jag är väldigt sugen på att baka något, men det är ju lite dumt eftersom det så lätt äts upp på direkten. Får nog lugna mig med det tills helgen! Så får väl se vad jag o lilleman hittar på med istället. Vill en sväng till teknikmagasinet för att köpa ett headset till min mobil...men får väl se om jag hittar på något mer än det att göra i stan annars känns det drygt att bege sig på buss o böka för bara det. Vi får helt enkelt se vad dagen erbjuder :) Nu ska jag iaf traska till köket och göra frukost åt mig själv! Tror Melvin vill vänta lite med sin gröt för han sov till 5,40 (från 19!) imorse innan han åt välling!!! Nu, frukost!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0