Gnälligheten är kvar.

Just nu blir jag lite galen. Jag hade ju en förhoppning om att Melvins gnällighet skulle försvinna med en god natts sömn :) Men icke. Han är som igår....inte skrikig direkt men allmänt smågnällig hela tiden. Dreglar värre än någonsin...skulle fasen kunna ha ett litersmått under hakan på honom och det skulle bli fyllt på nolltid. Tack till den som uppfann dreglisar...de hjälper lite granna iaf. O fingrarna de är ju halvvägs ner i halsen så som han är o kliar eller vad han gör med dem i munnen. Hihi samt att han liknar en liten tomat. Han är så rödrosig om kinderna, men tack o lov ingen feber. Men jag hoooooppas så att det verkligen är sista etappen för någon liten tand som vill titta upp vilken dag som helst så vi åter får vår super glada o goa lilla kille som slipper ha obehag. För något är det som stör honom, det är helt klart. Dyr är han i drift just nu också....hur mkt kan ett litet barn på drygt 7 månader bajsa??????

Magnus kom hem vid tre inatt!!! Och oj så nöjd jag är med våra nya dörrmattor som vi köpte efter att han varit iväg sent senast. Jag hörde honom inte ens komma innanför ytterdörren. Inte från han greja här inne vaknade jag till!!! Men jag sov typ lika fort igen då jag var så himlarns trött sådär mitt i natten!
   Idag är det fredag =) Ska bli en lugn och skön kväll hemma och imorn förmiddag ska vi börja sätta fart med motorsågen bland träden i backen! *wiii* äntligen! Som jag har längtat efter detta!!! Ska se till att ta lite före och efter bilder!!! Så det är väl det våran helg kommer bestå av....trädgårdsröjning =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0