Det ser mörkt ut....

...för min t-tangent på datorn. Den funkar lite när den själv vill och man får trycka stenhårt! Så är texten konstig ibland? Testa o tänka in ett T så blir det säkert bra!!!

De är även mörkt för min skåneresa som är bokad till på Torsdag. Har ju absolut bokat mina biljetter för att åka ner och stötta min bror i hans kamp efter sin operation! Gå ut på promenader med honom och framför allt att han fick sällskap av mig och Melvin nu när Nettan är i Thailand. Ja, det är liksom så enkelt att hade inte Marcus varit sjukskriven så hade jag inte åkt ner. Men så har då det gått lite åt pipsvängen.....Marcus stackarn är inlagd på avd 5 på Ystads lasarett, infektion. Han har fått en väldans otrevlig lunginflammation :( Så han blev inlagd natten mellan fredag och lördag och har sedan dess fått antibiotikan direkt in i blodet. Men tyvärr har det inte hjälpt utan blir bara värre. Så nu testar de en ny sorts antibiotika. Håller nu tummarna att den ska börja hjälpa. Så utan bror hemma så lutar det åt att min och Melvins Ystadstur inte blir av.
   O jobbigt är det att sitta 70 mil bort när min familjemedlem jag älskar mest av allt är inlagd o så pass dålig. O då tänker ni läsare att men åk dit då. Men han är så trött o sjuk att han orkar liksom inget. Stackars bror....vi tänker på dig hela tiden <3

Helgen då?!
De har varit en härlig helg! Igår hade vi Fia och Oscar här hela dagen :) Super mysig!!! Melvin och Fia hade massor av mys under dagen!!!
Idag har vi mest vari hemma med undantag för att jag gick in en sväng till Anna och hämta en handkräm hon beställt åt mig!
   Däremot har vi fått massor gjor hemma i helgen! Tvättat all tvätt, dammsugit, städat badrum, gjor massa köttbullar ja en massa bra =) Och idag har Melvin typ haft en heldag med pappa sin!

Nu ska jag ta o ringa o prata lite med min underbara vän Pernilla =)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0