Cirkus i huvudet.

Cirkusen i huvudet fortsätter.
   Marcus är fortsatt kvar på sjukhuset och hade en rysligt tuff inledning på den här dagen med anfall i form av att han inte kunde andas. Sen blev det ny lungröntgen för de skulle kolla om det rent av varit en propp i lungan. Ja herregud....det är en cirkus i huvudet. Men nu ikväll fick jag sms av min älskade bror att det inte var någon propp i lungan och att de nu satt in dubbeldos med antibiotika rakt in i blodet. Så nu vill jag att alla ni läsare håller tummarna för min älskade bror, för det gör så ont i hjärtat att han är så dålig.
Pratade med Marcus idag efter lunch, och vi kom fram till att jag och Melvin inte åker ner till honom på torsdag. Dels lär han antagligen inte fått komma hem, han orkar inte och så vill vi absolut inte smitta Melvin med några så dumma bacilusker. Känns jätte tråkigt att inte få träffa min älskade bror men nu är det så, ingen vill ju såklart att lillskrutt ska bli sådär sjuk. Så vi får helt enkelt se hur länge Marcus kommer få vara sjukskriven när han väl får komma hem så kanske vi kan hitta nå billiga sista minuten biljetter o åka ner då istället!!!
   Pratade nyss med pappa också och han tycker att jag gör helt rätt...för ingen vill att Melvin ska bli sjuk.

Men biljetterna till skåne då. Ja det har faktiskt löst sig på ett utmärkt sätt. Ringde Norwegian och pratade med dem och jag kunder få boka om biljetterna för 299:- trots att jag inte hade nåt avbeställningsskydd! Så det har jag gjort...så för att inte förlora pengarna och biljetterna så har jag bokat om dem norrut istället. Så på torsdag åker jag och Melvin till Umeå o hälsar på Pernilla och Ivan och samlar på mig MASSOR av ny energi. Det känns som att det varit något som gruvat en ända sedan oktober. Olika saker men hela tiden har det varit något. Så nu ska jag få en välbehövlig paus från hemmet och alla måsten och bara mysa med min underbara vän Pernilla. Kommer ju så klart sakna Magnus här hemma. Men det är ju faktiskt nyttigt det också, på ett bra sätt =)
   Sen har jag ju en super positiv grej till om bara en månad ska vi ner till Halmstad! Då får jag träffa min bästaste bästa Fian. Åhhh vad jag längtar efter henne och hennes underbara familj! Snart ses vi gumman.

Tack fina Carro för ditt omtänksamma samtal idag <3

Inatt kommer jag säkert sova som en klubbad säl. Dels på det där lilla positiva beskedet från brorsan och att jag vet, att om ca 60 timmar befinner mig i Umeå hos en av de två vänner som betyder absolut mest i mitt liv <3


Kommentarer
Postat av: Carro

STOR kram fina du! <3

2012-03-06 @ 09:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0