Barnmat!

Dagen blev inte riktigt som jag tänkte då jag vakna imorse.

Jag skulle ju bara testa att göra lite frukpuré åt Melvin. Sagt och gjort och han fick testa det efter lunchen. Han tyckte om det :) Då var det ju så kul så jag fortsatte dona.


Från vänster:
Mango-, annanas- och hallon- puré! Halva burken blev efterrätt till lunch!
Hallon/blåbärs- puré
Mangopuré
Samt 2 stora och en liten burk med kyckling, potatis o liiiite morot! Tänkte se om Melvin sakta kanbörja klara av o äta morot!!!

Känner mig som en liten husmor efter den här dagen!


Så klart har vi hunnit med lite bus också!!! Melvin har börjat gilla vara i sitt rum på sina mattor o leka så där satt vi idag och utforska vad man kan göra med en korg :)

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0