Bananmums!

Ja jag ska egentligen inte gnälla jag vet. Men jag blir tokig på detta bankande o bullrande utanför fönstret.....vill ju ha våran efterlängtade pool, men trodde det skulle gå snabbare att gräva en grop! Nu har grabbarna där ute hållt på i två dagar och jag är faktiskt jätte trött. O detta mest på grund av att Melvin inte får ordentlig sovro när det låter som att hela huset ska rasa emellanåt. Men imorn tror jag åter att lugnet är här i jumjum 35 =)
   dock måste jag och Melvin bege oss en liten tur till stan imorn för att köpa nässpray till Melvin inför flygresan!

För en liten stund sedan så kom Melvins farfar på en liten snabbvisit =) Han hade traskat runt i stan hela dagen medan bilen var på service och hade då köpt en present åt lillskrutt. Han fick en toppenbra solhatt, sitter toppenbra o ändå lite plats för huvudet att växa i! Sen tyckte farfar att givetvis måste Melvin ha ett par badbrallor nu när vi bygger pool, så även ett par badbyxor fick han. Hihi!!! Tack så mycket :)

Idag till mellis för Melvin så gjorde jag ett nytt försök och testa mosad banan. Han bara spottade ut det för typ två veckor sedan när jag testade men idag var det sååå gott. Han åt nästan en hel banan! Så nu vet vi att han tycker om både päron och banan!!

Ikväll är det sista avsnittet av "mot alla odds" på svt. Det måste givetvis ses...dock får jag se det i min ensamhet för Magnus har blivit inkallad på jobb ikväll då en kollega blivit sjuker. Sånt som händer. Jag får väl ta o plocka ihop lite kläder o grejs som ska med till Umeå när Melvin somnat =) Känns som att det är bra o göra det ikväll så har jag hela morgondagen på mig att komma på vad jag glömt :P

Nu, bus med sonen på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0