39,4.

Dagen tog en snabb vändning!!

Dagen idag började alldeles utmärkt!! Jag och Melvin vaknade till båda två då Magnus begav sig iväg till kontoret i Stockholm. Men inte tyckte vi att det var dags att stiga upp då så vi fortsatte båda två att sova till klockan nio!! :) Super härligt!! Sen åt vi frukost och Melvin fick själv kladda med sista skeden gröt medans jag gick och tappa upp ett bad åt honom. Vi kan väl konstatera att han behövde det där badet efter lite försök att äta gröt själv. Roligt det hade dock lillskrutt!!
   Plask plask i badet och han var på strålande humör. Sen somnade han som en liten fura då han hade fått på sig kläder. Dock vaknade han efter en halvtimme och var jätte ledsen och ville absolut inte somna om. Så tog upp honom och där insåg jag att dagens inplanerade tur till stan försvann. Melvin var varm som en kamin och mycket riktigt, 39,4 visade febertermometern.
Han är på gott humör mellan varven trots att han har så hög feber.....det är humörtoppar med bottentoppar. Vissa stunder vill han bara sitta i famnen o gny och just nu ligger han o gosar med sin gosfilt o snutte här i soffan omringad av kuddar allldeles nyvaken. Det värsta är att han inte riktigt vill äta. Så fort man nuddar med skeden mot käkarna så stänger han mun och drar bort den. Så kan inte tänkamig att det är nåt annat än de där förbaskade tänderna som spökar. Börjar bli riktigt trött på det här mecket nu. Hoppas hoppas detta är toppen av berget med all denna feber, gnällighet osv.

Fick nyss veta nåt roligt av Magnus!!! Vår pool är på G hem till oss =) Wiiipiiii!!!! Inom en inte allför lång framtid kommer det börja byggas pool i min (vår) trädgård!!!

Annars då....ja det är ett jävla skit. Min älskade bror är återigen inlagd på sjukan. Hans infektionsvärden var högre än någonsin nu. Vad är det för skit som styr över hans kropp???? Jag blir tokig på att minälskade bror är sjuk hela tiden.O framför allt så sjuk att han är inlagd. Nä BUUUU på de. Nu får läkarna för fan ta o hitta någon antibiotika som tar död på de där baciluskerna så vi andra nära o kära kan sluta behöva oroa oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0