Ystad...på plats.

Så, då är jag och min fina familj på plats i Ystad. Just nu ligger både Melvin & Magnus och sover. Jag sitter o tittar på Lotta på liseberg i brist på annat :) Magnus ska strax skriva en artikel så då lär han vakna till en vända....annars tror jag det blir en väldigt tidig kväll för oss. Magnus stackarn har ju kört lite över sjuttio mil idag i det regnoväder som varade ända ner till sjöbo nästan och jag, ja jag är bara trött av att vi steg upp vid halv 7 imorse och åkte iväg. 
   Resan gick helt utan bekymmer. Melvin tyckte dock att det var en äldigt dålig idé att sova, så den lille rackarn sov bara en enda timme på hela resan, och dagen för den delen. När vi kom till hemtrakterna så tog vi en tur till Tomelilla. En tur till Boan då Magnus ville titta efter nå ny pikéteöja....sagt och gjort och som vanligt hittar Magnus alltid nå klädesplagg där :) vi var ju tvungna att ta en tur till kusin och hennes man i deras sportbtik också!! Fick jätte fina kläder av kusin till Melvin och köpte själv en dress till honom :) Sen när vi väl kom till vårt kryp-in....gäststugan (en lägenhet om 2 rok!) så fick Melvin middag i lugn o ro innan morfar & Eva samt mormor till Melvin dök upp. Så det är som vanligt, fullt ös från första stund. Melvin tog och checka in till John Blund vid 18,45. Han var så duktig så på att somna i den säng som ska vara hans nu fram till söndag.
Imorgon så ska Magnus bege sig en tur till Malmö och hälsa på sina kollegor där och stämma av lite. Under tiden så ska jag, pappa, Eva och Melvin ta en tur till min gammla farmor :)Sen får vi se vad resten av dagen erbjuder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0