Toppendag!!!!

En superbra dag är snart till ända! Tur är det för jag börjar bli väldans trötter.
 
Dagen idag började med massa bus med Melvin här i stugan medans Magnus fick sova lite till eftersom han var helt slut efter bilkörningen igår. Efter att vi ätit frukost vid nio så drog Magnus iväg till Malmö på jobb, jag och Melvin packade ihop os. Lite och gick hem till pappa o Eva där jag lade Melvin nästan direkt för han var så trött. Dock sov lillskrutt bara en dryg halvtimme :( Men det blev full fart med att laga mat åt Melvin till veckan...blev spagetti & köttfärssås, köttbullar & mos samt lax med potatis :) Tack pappa & Eva för maten! Efter lunchen så tog vi en promenad ner till min farmor. Det var verkligen mysigt att gå och fika hos henne. Hon var på sprudlande humör och sken upp som en sol då hon fick träffa Melvin :) Givetvis såg vi till att ta 4-generationersfoto också!! Dagen fortsatte och Magnus hann precis komma tillbaka till Ystad så han hann säga hej till farmor innan vi skulle å därifrån. Pappa & Magnus åkte då bil hem, medans jag och Eva tog en promenad via Willys hem. Då äntligen somnade Melvin och fick 1,5h välbehövlig vila :) Som om detta inte vore nog för dagen så kom min älskade bror på besök till oss i stugan. Sååå fin min bror är....jag blev så glad över att se honom! O är Melvin fått i sig lite middag så blev det lite bus med morbror innan vi for vidare på nya äventyr :)
   Ja som sista äventyr den här dagen tog vi en tripp till Tomelilla och hälsade på fina moster med familj!! En kanon mysigt kväll och Melvin tyckte det passade strålande och vara vaken länge (inte konstigt när han sov till halv5!) Melvin decka som en tok i bilen och har sen fortsatt sova så sött när vi bar in honom i sängen. 
 
Nu får det vara slut med äventyr för idag! Det får bli sängen om en liten stund och läsa i "min" bok jag lånat av Anna!! 
 
Imorn blir det en ny dag med äventyr och nya släktingar för Melvin att träffa. Någon som sagt att det är semester att åka till Ystad? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0