Tandläkarbesök.

Ja man ska bannemej inte gå till tandläkaren. Eller jo det ska man men ändå inte. Jag var dit idag....eller ja till tandhygienisten var det idag för rutinkontroll. Allt såg bra ut typ! Iaf om man tänker sig hål o andra dumma elaka ting i munnen....har lite tandsten som ska tas bort men det får jag jämt....har helt enkelt haft oturen att fått den typen av saliv som gör att jag får det. *morr* Men det kan jag liksom acceptera, för då ska man ju bara till tandhygienisten igen!!! MEN det räcker inte...nejdå. Har ju två visdomständer kvar och båda de ska de rycka ut efter sommaren...de har liksom vuxit ner för långt så de låser mitt bett. Därav att jag har väldigt mkt huvudvärk (jo min nacke är också lite kajko). Så det är ju iofs bra att de ska dra ut skiten. Men jag som inte gillar att ens gå till tandläkarn så ska jag behöva gå dit tre gånger till innan det ens är vinter *suck* Usch, någon som vill hålla mig i handen?!

Dagen idag har varit en rättså okej dag annars. Halvgnällig Melvin men där jag tycker att jag känner en liten kant nu. Får väl se vad som hänt tills imorn eller om det bara är önsketänkande.
Mitt öga är ungefär lika som igår, men nu skiter jag i det och beger mig hemifrån imorn! Ska på föräldragrupp på bvc kl 10,30. Hoppas att Melvin är på glatt humör när vi är där iaf!

Magnus sitter och ser på fotboll nu, Melvin sover sedan 3h tillbaka och jag ska faktiskt snart ta o lägga mig jag också. är ju så trötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0