Stolt!

Jag är verkligen super stolt över vår lilla kille!
   Man kan tro att vi är hemma och allt är som vanligt när det gäller honom! Detta trots att vi är 72 mil hemifrån och han får träffa nya ansikten och vara hemma hos nya människor flera gånger per dag. Han har somnat helt utan problem varenda kväll här i Ystad. Det var bara i tisdags när ”efter-lunch-tuppluren” blev försenad då vi var hos min farmor som han somnade senare på kvällen. O det är ju inte konstigt. Men annars så har han somnat av sig själv precis som vanligt när vi lagt honom, sovit till 05 varje morgon, utom idag då han sov till 07,40, då han vaknat för välling och sen somnat om till mellan 08 – 09 =) Han är så duktig! Dessutom så är det ju så att i den här lägenheten så är det ju bara två rum men däremot en väääligt lång hall. Så Melvin sover ute i hallen då det är riktigt mörkt där. Plus att vi har så svårt att sova med honom i vårt rum eftersom vi inte är vana med det…o ha honom i vardagsrummet/tv-rummet är ju ingen höjdare om han ska få sova i lugn o ro! Men till grejen…..det har ju varit folk här båda de kvällar han fått somna direkt i sin säng här i stugan och för de sover han som vanligt. Trots att man måste gå förbi hans säng och gå ut genom ytterdörren som är några meter från hans säng. Ja kort sagt så är jag super stolt över lilleman! Känns så skönt o kunna åka bort och han sover ändå!

Dagtid är det ju som vanligt. Han är ju lite krånglig med sin sömn på dagarna. Han ska ju vara med hela tiden. Men det går helt okej iaf =)

Idag så har vi en lugn och skön morgon/förmiddag! Utan några dejter inbokade! Melvin var väldigt trött så han håller på att somna tillsammans med Magnus precis nu….hihi o jag har nyss kommit ur sängen!
   Vädret är helt okej idag! Vi har inte något riktigt bokat mer än o försöka få till en dejt med kusin Petra och hennes barn samt en tur till stan...jag behöver pantofflesalt med mig hem =)

Ha en skön fredag gott folk!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0