Solen skiner!!!

Det är underbart, äntligen en dag med strålande sol och utan storm :) Ska bli riktigt gott att komma ut idag! Är inte lika säker på att mitt öga gillar det starka ljuset men som jag sa igår, det får bära eller brista för jag ska bannemej på bvc-träffen med alla andra mammor/pappor och barn!! Ska åka hemifrån om ca 20 minuter. Jag sitter just nu o kastar i mig frukost framför datorn, Melvin sover och vår chaufför han jobbar! haha.
Skönt att Melvin hinner ta sig en liten powernap innan vi ska iväg. Han kommer ju dessvärre inte hinna sova det han egentligen behöver innan jag måste väcka honom för o masa oss ut i bilen. Men är ju bättre med en stunds sömn än ingen alls :) Han får helt enkelt sova i vagnen efter föräldragruppen!!!

Ska se till att besöka en matbutik innan jag åker hem idag också :) Måste köpa lite pålägg till midsommardagens frukost! Allt är ju i vanlig ordning att vi har nattgäster från midsommar. O lite frukost måste man ju ha! Ska även göra ett tappert försök att komma ihåg o handla hem gröt & välling åt Melvin när jag ändå är i stan :)

Just de, tur jag har en eftertänksam man ibland, fick ju tid för utdragning av första visdomstanden den 28/9. Så sa Magnus igår kväll...men det är ju dagen innan vi ska på bröllop. Just de....så ringde idag och ändrade tiden. Känns inte som så skoj att dra ut en visdomstand 24h innan man ska på bröllop! Så nu gör jag det på måndagen efter bröllopet istället :)

Nu borsta tänder o kolla över om allt finns i skötväskan som ska finnas där!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0