Snart bär det av.....

...till hemstaden Ystad. Ja om några timmar, när Melvin tycker det är dags för morgonvällingen så tar vi bilen och beger oss ut på den 72 mil långa resan söderut. Jag längtar redan tills vi i framme. Första gången jag inte alls har lust att åka bil så länge. Men det kommer ju gå så bra så! Ska ta med mig min kudde så kan jag sova lite när Melvin sover :) 
   Hehe vi har inte ens berättat för alla släktingar att vi kommer ner. Vi hör av oss när vi är nere istället så blir det inget tjat o gnat. Det är det värsta när folk ringer en vid 8 på morgonen och börjar med att tjata om vi kommer den dagen eller ej. Nä bättre o hålla tyst och dyka upp som gubben i lådan!! 
Skönt är att vi hyrt gäststugan så vi kan vara för oss själva lite också.....skönt för en själv men oerhört skönt för Melvin att kunna få lite lugn o ro då och då. Det behövs när man är liten!
 
Men nu ska jag ta en dusch så det är gjort, för jag kommer väl känna mig som en zombie mornbitti när det är dags att åka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0