Snart 72 mil i bilen.

Ja om ett litet tag...vet inte exakt när så ska jag och mina grabbar sätta oss i bilen och åka hemåt Uppsala. Vi bestämde det idag vid lunch att vi åker hem ikväll istället för tidigt imornbitti när Melvin fått välling. Eller ja, vi har ju uppenbarligen en liten kille som kan äta välling allt mellan 03-08 :P Så vi kör en chansning och hoppas att han kan sova gott i bilen under senkvällen/natten då vi åker!!!! 

Idag har vi tillbringat nästan hela dagen med Marcus & Nettan!!! Vi började med att städa ur stugan och packa allt så det stod klart innanför dörren innan vi hoppa in i bilen och begav oss mot lilla Sövestad :) Sen har vi hunnit med slappa i soffan medans Melvin sov, varit på stranden och myst lite och sen bus här hemma och en fantastisk grillmiddag!!! Melvin sover sedan en halvtimme tillbaka, Magnus är inne i Ystad och hämtar våra sista grejer i stugan, Nettan pysslar lite med sin mobil, Marcus tar en powernap på soffan och jag, ja jag bloggar!!! Hehe sociala gänget :) 

Veckan här i Ystad har varit toppen!!! Men visst är man ganska så trötter nu....det går ju i 180 hela tiden. Man far o flyger runt till allt o alla dagarna igenom! Igår så var vi hemma hos min kusin Petra och hennes familj hela dagen (förutom en tur till stan för att införskaffa alvedon åt Melvin!) Vi fick även middag där och hade en super trevlig dag/kväll. Det enda som inte gjorde pricken över i:et var det hemska åskoväder som drog in sent igårkväll...usch o fy. Men men man klara det också!!!!

Men nu dags o vara lite social sista tiden i Ystad för den här gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0