Regnet öser ner.

Ja nu har det regnat från o till (dock väldigt korta avbrott) i över ett dygn. Det är sååååå tråkigt. O inte bara regnigt utan kallt som tusan oxå....jag missbrukar te för att det är så grått o ruggigt. Lite sol tack!! Det är ju faktiskt den första juni idag.

Ja idag gör jag inte många knop! Lyckades filma Melvin i förmiddags när han har sin fina krypteknik :) Ville skicka den till bror min men se nä, för det går inte till iphone. Jag ringde tre, för jag trodde det var någon inställning på min mobil. Men icke.... Iphone kunde inte ta emot det. Suck. Så får försöka lägga in det på Magnus dator idag när han slutat jobba o sen maila det :)
Ikväll blir det familjemys för hela slanten! Tacokväll för mig och Magnus o Melvin han får fiskgratäng :) sen så blir det let's dance final (ja Magnus är världens bästa som står ut o tittar på det med mig!) och godis i soffan när lilleman sover =) Självklart massa mys o bus med honom innan han somnar.

Nu ska jag nog ta o variera mitt te drickande med en smarrig kopp varm choklad :) Fredagslyx!!!!

Ha en underbar fortsatt fredag mina vänner :)


Kommentarer
Postat av: pelle

Stackars Melvin äta fisk när det är Fredag!!

2012-06-01 @ 18:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0