Några dagar...

....har gått sedan jag blogga! Under tiden har blogg.se hunnit ändra lite i utseende för mig som administratör över min egna blogg samt lite nya funktioner :) Hoppas det kommer fungera bra!! Och så har midsommaren nu hunnit passera och Magnus har gått på semester :)
 
I onsdags så åkte ju jag och Melvin till föräldragruppsträffen på bvc. Det var ju trevligt att komma hemifrån och så men jag kände inte att det gav mig något. Kändes som att de bara prata om ting som är sunt förnuft. Nä, jag är inte alls nöjd med träffarna på bvc. Tur att man iaf fått lära känna nya människor och kompisar till Melvin :) 
   Efter föräldraträffen så promenerade vi till stan för att köpa sandaler åt Melvin! Hittade ett par jätte fina :) vi tog även en fika med "Bengt"!!! Vi kom hem lagom till middagstid och då stod Magnus och grilla och hade fixat tillbehör i köket :) toppen toppen!!
 
Torsdagen tillbringades här hemma! Mest ute i trädgården då det var jätte härligt väder :) Till middag kom Anna och Tomas över för o käka samt att vi fixa iordning allt som gick till igår då det var midsommarafton!! 
 
 Så hur var då gårdagen! Ja för att inte tråka ut er med en uppsats så var de en utmärkt dag :) Fina vänner som var här hemma med oss hela dagen, massor av god mat och dryck och en Melvin på sprudlande humör hela dagen och som på kvällen sov som en prins!! En fantastisk dag :) Idag har det varit fullt ös, det har Melvin bestämt! Jag & Melvin var ute o lekte lite imorse när Magnus och våra nattgäster sov. Innan lunch tog jag, Melvin och Madde en skön promenix och sen har det varit fullt ös med Melvin hela dagen :) Nu sover han så gott i sitt rum! 
 
Jag ska nu inte göra ett jota mer idag! Tar nya tag imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0