Helgen är passé

Ja men jag hinner liksom inte med. Tiden försvinner i hundraåttio.

Igår så var det en dag där vi egentligen inte gjorde så mkt men ändå så försvann dagen lika fort som den började. När Melvin hade tagit sin förmiddagsnap så begav vi oss in till gränby för att handla lite. Framför allt så behövde vi gröt och välling till lillskrutt. Sagt o gjort.... Vi handlade och åkte hem igen. Magnus "kastade" av mig & Melvin hemma och han vidare iväg på jobb. Jag plockade in kyl o frysvaror och traskade sen ut på en skön promenix med Anna o den fyrbenta Nenya :) Mys mys. När vi kom hem igen så fortsatte jag packa upp det vi handlat och inser att "va fan" vi glömde ju välling & gröt, det vi verkligen skulle ha. *suck*
Sen så busade jag och Melvin här hemma resten av dagen fram tills han somnade. Då fick jag nå fnatt och gjorde 11 burkar fruktpuré åt liten, tvättade och städade upp i köket. Skönt när det var gjort men jag fattar inte vart jag fick det energirycket ifrån! Dock tokdäckade jag så fort jag lade huvudet på kudden sen igårkväll och sovit som en tok hela natten!!!

Måndag idag! Jag & Melvin fick ta en tur till stan för att återigen göra ett försök att köpa välling och gröt :)
Och tur för oss så lyckades vi tajma ihop en liten dejt med Jessica & Max när vi var på stan! Det blev en lunch på Unico och sen lite mys innan Jessica & Max skulle på nya äventyr och jag & Melvin gick o köpte den där gröten och vällingen! En riktigt mysig dag i stan förutom den åska som var runt två tiden. Melvin sov hela vägen hem och var därför både glad och leksugen när vi hitta hem! Så lite mellis i magen och sen lektes det massor på hans rum!!!
Ikväll är Magnus inne i grannens garage och ser på fotboll. Melvin har sovit sedan halv7 och jag har tagit det piano med datorn som sällskap i soffan hela kvällen :) Men nu ska datorn få sova och likaså jag. Är en riktig tröttmössa nu.

Natti natti!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0