Heldag i Tomelilla.

Då var ytterligare en dag till ända. 
   Dagen idag har varit en heldag i Tomelilla. Det var jag, Melvin, Magnus och mamma som åkte iväg. Vi började med en tur på Bo Ohlsson där Magnus hittade några par shorts, Melvin fick två par mjukisbyxor, en pyjamas och en t-shirt plus att vi köpte ett aktivitetsbord till Melvin i 1:års present från min pappa och Eva. Toppen att han fick det redan nu så han får nytta av det. När vi var klara på Bo Ohlsson så åkte vi hem till min mormor. Snacka om och bli överraskad....vi hade inte berättat för henne att vi ens var i Skåne och helt plötsligt stod vi utanför hennes dörr. Snacka om överraskning (även min kusin Hanna kom hem till mormor!) :) Vi tog en lite impulsiv tur till en barnaffär i Tomelilla också då min mormor så gärna ville ge Melvin något. Så han fick två uppsättningar med nya kläder =) Hemma hos mormor så tog vi fram Melvins aktivitetsbord för att se så det fungera....det fungerade utmärkt och Melvin har haft super skoj med det idag. Ett riktigt bra köp efter inspiration från Fian & Agnes! 
   Strax efter 16 packade vi ihop hemma hos mormor och åkte o köpte thaimat och for hem till mamma och åt den där! Då hade även min bror kommit hem till mormor så han hängde med =) Sagt och gjort och vid halv sju gick vi till stugan så Melvin ikväll fick somna i sin säng då vi vet att det inte blir så imorn. 

Ikväll efter att vi kom till stugan så åkte Marcus och hämta Nettan på tågstationen så kom hon också hit och sa hej och fick se Melvin en liten snabbis innan han somnade :) Blir massa mer bus med Nettan och Marcus på lördag när det inte är jobb-dag för dem :) Imorn så ska vi ta en lite lugn förmiddag så Melvin får lite andningsrum och sen blir det nog lite äventyr tillsammans med Marcus innan vi ska hem till pappa på födelsedagsmiddag :)

Nu sitter pappa och Magnus i soffan och ser på fotboll och jag ska snart ta o lägga mig då jag är trötter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0