Ge mig energi!

Orken tryter ordentligt just nu! Därför har jag lagt mig ner i soffan under en filt och försöker samla ny energi medans lillskrutt sover. Varför är då energin slut?
Allt var tippen toppen bra imorse med en sprudlande glad liten kille när han vakna och det fortsatte så tills han ätit sin morgongröt och tills det vid 10 var dags för hans förmiddags-nap. Sen vet jag inte vad som hände under tiden han sov. Han sov i 1,5h och sen har det bara varit gnälligt. Det enda som är bra är "tugga" på snutten. Leka inne var inte kul så vi gick ut för o leka det var inte heller kul. Äta lunch var pest så fort man närma sig med skeden stängde han munnen o vände huvudet. O sova....nja, tillslut somna han. Men inte ens nappen får komma i närheten av munnen...eller ja han tar den i en sekund innan fort som ögat spottar ut den. Så antingen är lillskrutt på väg att bli sjuk eller så är det de där förbaskade tänderna som spökar. Fick ju knappt i honom välling igår kväll heller...han ville absolut inte ha flaskan i mun. Gahhh låt det blir bättre fort!!
Hoppas att han fortsätter sova en stund nu och att han vill äta lite när han vaknar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0